Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. KNIHY
  3. Grada
  4. Emoce v marketingu, Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu, Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategi... celý popis
Dostupnost
Ihned
495 Kč
409 Kč
bez DPH
Číslo produktu:3188
EAN kód:9788024748436
Autor:Grada
Kompletní specifikace
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. - Vysekalová Jitka, kolektiv
Parametry
AutorGrada

Potřebujete poradit?

Zákaznická podpora Knihkupectví Tycho
+420 585 225 095 (Po-Pá, 8-18 hod.)
Zboží zařazeno v kategoriích
Stojí za návštěvu

Mince Tycho

Kde nás najdete

Ostružnická  362/3

779 00 Olomouc

Mapka
Kontakty
Zákaznická podpora Knihkupectví Tycho
(Po-Pá, 8-18 hod.)
Copyright 2020 Knihkupectví Tycho
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz