Management kvality služeb v cestovním ruchu, Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Zpět
Další
- Kompletní specifikace
- Parametry
- Hodnocení 0
- Komentáře 0
- Management kvality služeb v cestovním ruchu, Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníkůIhned289 Kč239 Kč bez DPH
Kompletní specifikace
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. - Rašovská Ida, Ryglová Kateřina
Parametry
AutorGrada
Potřebujete poradit?
Zákaznická podpora Knihkupectví Tycho
+420 585 225 095
(Po-Pá, 8-18 hod.)
Zboží zařazeno v kategoriích