Public relations jako ovlivňování mínění, Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Zpět
Další
- Kompletní specifikace
- Parametry
- Hodnocení 0
- Komentáře 0
- Public relations jako ovlivňování mínění, Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydáníIhned298 Kč246 Kč bez DPH
Kompletní specifikace
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR. - Ftorek Jozef
Parametry
AutorGrada
Potřebujete poradit?
Zákaznická podpora Knihkupectví Tycho
+420 585 225 095
(Po-Pá, 8-18 hod.)
Zboží zařazeno v kategoriích