Strategický marketing, Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Zpět
Další
- Kompletní specifikace
- Parametry
- Hodnocení 0
- Komentáře 0
- Strategický marketing, Strategie a trendy - 2., rozšířené vydáníIhned495 Kč409 Kč bez DPH
Kompletní specifikace
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. - Jakubíková Dagmar
Parametry
AutorGrada
Potřebujete poradit?
Zákaznická podpora Knihkupectví Tycho
+420 585 225 095
(Po-Pá, 8-18 hod.)
Zboží zařazeno v kategoriích