Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. KNIHY
  3. Grada
  4. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách, Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách, Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromad... celý popis
Dostupnost
Ihned
299 Kč
247 Kč
bez DPH
Číslo produktu:3187
EAN kód:9788024748191
Autor:Grada
Kompletní specifikace
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. - Slavík Jakub
Parametry
AutorGrada

Potřebujete poradit?

Zákaznická podpora Knihkupectví Tycho
+420 585 225 095 (Po-Pá, 8-18 hod.)
Zboží zařazeno v kategoriích
Stojí za návštěvu

Mince Tycho

Kde nás najdete

Ostružnická  362/3

779 00 Olomouc

Mapka
Kontakty
Zákaznická podpora Knihkupectví Tycho
(Po-Pá, 8-18 hod.)
Copyright 2020 Knihkupectví Tycho
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz