Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Česká pošta
Cena dopravy 149,- Kč.
Doprava realizovaná prostřednictvím České pošty. Před doručováním obdržíte informace ve formě emailu i SMS zprávy. Doručování probíhá standardně 1 až 2 pracovní dny.
Zásilkovna
Cena dopravy 99,- Kč.
Doprava realizovaná prostřednictvím Zásilkovny na mnoho výdejních míst, kde si zásilku jednoduše vyzvednete na základě informací obdržených ve formě emailu i SMS zprávy. Doručování probíhá standardně 1 až 2 pracovní dny.
Osobní odběr
Vaši objednávku si také můžete převzít osobně na naší prodejně v Olomouci adrese Ostružnická 362/3. Na prodejně akceptujeme platbu platební kartou. Při platbě v hotovosti poskytujeme slevy na ISIC ve výši 10%, při platbě kartou ve výši 5%. Slevy nelze uplatňovat na prodej numismatického materiálu.
Provozní doba:
Pondělí – Pátek 08:00 – 18:00 hod.
Sobota 08:30 – 12:00 hod.
Platba na dobírku
Cena služby 49,- Kč.
Objednané zboží hradíte při převzetí zásilky a to buď přímo kurýrovi nabo na výdejním místě. Platba tak probíhá hotově a nebo platební kartou.
Platba předem, převodem
Cena služby 0Kč
Objednané zboží zaplatíte bankovním příkazem na účet prodejce. Číslo účtu je 9382002001/5500, vedený u Raiffeisen Bank. Podklady pro platbu převodem vám přijdou emailem s potvrzením přijetí objednávky. Budete tam mít číslo účtu, jako variabilní symbol slouží číslo objednávky a poslední je celková částka uvedená v objednávce. Daňový doklad vám zašleme v zásilce a nebo elektronicky.
On-line platby přes platební bránu GoPay
Cena služby 0Kč
Objednané zboží zaplatíte ihned on-line bankovním převodem nebo platební kartou.
Chápeme, že vyřizování každé reklamace je poměrně nepříjemná záležitost, a proto se snažíme celý proces reklamace maximálně urychlit ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme našim zákazníkům maximálně vycházet vstříc, k čemuž nám mj. dopomáhají i naše zcela nadstandardní vztahy s klíčovými dodavateli.
Postup uplatnění reklamace
Při uplatnění reklamace doporučujeme uplatnit následující postup: Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol, který je uložen na našem webu v této sekci. Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu uveďte i číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem. Protokol doporučujeme vložit do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Spolu s protokolem reklamovaného zboží, doporučujeme z důvodu urychlení komunikace, přiložit kopii daňového dokladu - faktury.