Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA

Marketing management, 14. vydání

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ... celý popis
Dostupnost
Ihned
2 290 Kč
1 893 Kč
bez DPH
Číslo produktu:3572
EAN kód:9788024741505
Autor:Grada
Kompletní specifikace
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu. - Kotler Philip, Keller Lane Kevin
Parametry
AutorGrada

Potřebujete poradit?

Zákaznická podpora Knihkupectví Tycho
+420 585 225 095 (Po-Pá, 8-18 hod.)
Zboží zařazeno v kategoriích
Stojí za návštěvu

Mince Tycho

Kde nás najdete

Ostružnická  362/3

779 00 Olomouc

Mapka
Kontakty
Zákaznická podpora Knihkupectví Tycho
(Po-Pá, 8-18 hod.)
Copyright 2020 Knihkupectví Tycho
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz